چگونه از روش غذا خوردن دیگران پی به شخصیت شان ببریم؟

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از قسمت های مورد علاقه زندگی ما در نشستن با خانواده این است که دور میز شام نشسته و با هم از یک وعده غذایی لذت می بریم. چیز جالبی که در مورد یک وعده غذایی خوشمزه وجود دارد این است که هر فرد یک روش غذا خوردن کاملاً متفاوت دارد.

چگونه از روش غذا خوردن دیگران پی به شخصیت شان ببریم؟

بعضی از اعضای خانواده ما به سرعت غذا می خورند، در حالی که بعضی دیگر به آرامی غذا می خورند. بعضی ها همزمان یک لقمه از همه چیز را با چنگال خود در دهان می گذارند، در حالی که بعضی به هیچ وجه اجازه نمی دهند غذای آنها با چیزی دیگر مخلوط شود. هرگز به ذهنمان هم خطور نمی کرد که روش غذا خوردن تعیین ما می تواند شخصیت ما را معرفی کند، درست مثل عادت های رانندگی و وقتی بدانید که روش غذا خوردن شما در مورد شما چه می گوید، از چگونگی آن متعجب خواهید شد.

حتی مطالعات کاملی توسط متخصصانی مانند ژولیت بوقاسیان، متخصص رفتارهای غذایی و بنیانگذار Food-ology به این موضوع اختصاص یافته است.

مقاله زیر را مطالعه کنید تا دریابید خودتان چه نوع غذاخوری هستید و روش غذا خوردن شما و دیگران چه چیزی در مورد شخصیت آشکار می کند. آیا نتایج شما دقیقاً درست است؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!

کسانی که بسیار آهسته غذا می خورند

اگر شما یک آهسته خوار هستید، نوعی از افرادی هستید که واقعاً وقت خود را صرف لذت بردن از یک وعده غذایی می کنید و برای اتمام کردن آن هیچ عجله ای ندارید.

شما دوست دارید از هر لحظه زندگی نهایت استفاده را ببرید. شما در محل کارتان برای انجام کارها عجله ندارید. شما معتقدید یک کار خوب اجرا شده بهتر از یک کار سریع اجرا شده است. در روابط، شما همیشه در لحظه فعلی زندگی می کنید. این ممکن است مبارزات را شدیدتر کند اما همچنین ممکن است اوقات خوب را لذت بخش تر کند.

به نظر می رسد فقدان ساعت درونی شما اعصاب دیگران را خراب می کند اما اجازه ندهید این مسئله شما را از بودن در لحظه خود منصرف کند. از هر لحظه لذت ببرید. فقط مراقب باشید در این فاصله اجازه ندهید زندگی توسط شما سرعت بگیرد.

کسانی که سریع غذا می خورند

اگر سریع غذا می خورید، نوعی از افرادی هستید که غذا را در اسرع وقت دریافت می کنند، اغلب اوقات حتی برای جویدن کامل غذا وقت نمی گذارید.

شما واقعاً در انجام کارها قبل از مهلت تعیین شده عالی هستید. روسای شما در محل کار این موضوع را درباره شما دوست دارند. شما در انجام چند وظیفه همزمان مهارت دارید، احساس رقابت سالم دارید و مغز شما اغلب ده قدم از موقعیت فعلی شما جلوتر است. در روابط، شما معمولاً نیازهای دیگران را از نیازهای خود برتر می دانید و ذات محتاطانه تان شما را به شدت گیر می اندازد.

با این حال، عجله در انجام مواردی مانند خوردن وعده های غذایی به این معنی است که شما وقت کافی برای خود اختصاص نمی دهید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در زندگی خود برای نیازهای خود ایجاد کنید و مراقب باشید در اوقات خوب عجله نکنید. شاید فقط بخواهید کمی سرعت خود را کم کنید و از آنها کمی هم لذت ببرید.

کسانی که بیش از حد پر سر و صدا هستند

اگر شما بیش از حد غذا خوردن تان را به اشتراک می گذارید، نوعی از افرادی هستید که دوست دارید سوپ خود را با صدا هورت بکشید و غذای خود را با صدای بلند و با افتخار بجوید.

شما روحیه ای بی دغدغه دارید و بیش از حد نگران دیگران نیستید کیفیتی که بسکمک از مردم در مورد شما تحسین می کنند. شما نمی ترسید که به جهانیان نشان دهید چه کسی هستید و از اینکه به مردم بگویید دقیقاً چه می خواهید نمی ترسید.

رویکرد سرراست و باز شما ممکن است برای بعضی از افراد خسته کننده باشد اما اجازه ندهید کسی با شما صحبت کند تا تغییر کنید. به کارتان ادامه دهید حتی اگر تنها شما هستید که آن را می شنوید.

کسانی که غذایشان را سازماندهی می کنند

اگر شما یک سازمان دهنده هستید، نوعی از افرادی هستید که نمی خواهید هیچ یک از غذاهای شما یکدیگر را لمس کنند.

شما دوست دارید همه چیز را مرتب و منظم نگه دارید و از موقعیت های نامرتب به هر قیمتی خودداری می کنید. در محل کار، مهارت های سازمانی شما به شما کمک می کند تا وظایف موجود و همچنین هر مسئله ای را که پیش روی شما واقع شده است، پیگیری کنید. در خانه ممکن است با این مشکل روبرو شوید که همیشه باید کسی باشید که ظرف ها را شستشو می دهد یا نظافت را را بر عهده دارد اما اگر قادر به مصالحه هستید، شما فرد مناسبی برای تنظیم برنامه خانه برای تقسیم مسئولیت ها هستید.

مراقب باشید وقتی که مغز لیست سازتان به شما اجازه نمی دهد هنگام کار از راستا خارج شوید، بیش از حد استرس داشته باشید. یادگیری انعطاف پذیری فقط مکمل سبک زندگی مرتب و منظم شماست.

کسانی که ماجراجو هستند

اگر شما یک ماجراجو باشید، نوعی از افرادی هستید که همیشه می خواهید انواع جدید و عجیب و غریب غذایی را امتحان کنید.

شما هرگز به خسته کننده بودن متهم نخواهید شد. شما دوست دارید ریسک کنید و اغلب اوقات به طرز چشمگیری نتیجه می دهند. در محل کار، از پیشنهاد ایده جسورانه جدید نمی ترسید و روحیه ماجراجویانه شما را به شخصی تبدیل می کند که همه دوست دارند با او دوست شوند. مردم شجاعت شما را تحسین می کنند و به دنبال این هستند که مانند شما فردی برون گرا باشند.

رویکرد منحصر به فرد شما در زندگی چیزی است که هرگز نباید تغییر دهید. فقط مراقب باشید دیگران را تحت فشار قرار ندهید تا مانند شما ماجراجو باشند. قرار نیست همه یک کاوشگر باشند.

کسانی که هر بار فقط یک چیز می خورند

اگر روش غذا خوردن شما انزوا طلبی باشد، نوعی از افرادی هستید که هر بار فقط یک نوع غذا می خورند و قبل از رفتن به سراغ غذای بعدی حتماً هر نوع غذایی را به انتها می رسانند.

شما فردی بسیار جزئی گرا هستید و مطمئناً همیشه کاملاً به همه چیز فکر می کنید. اگرچه ممکن است افراد دیگر همیشه روش شما برای انجام کارها را درک نکنند اما در اعماق وجود خود می دانند که به اصطلاح جنون شما روشی دارد. شما فرد بسیار محتاطی هستید و معمولاً در محل کار به دلیل توجه به جزئی ترین جزئیات مورد ستایش قرار می گیرید.

مراقب باشید با زیاد سفت و سخت بودن نسبت به مسائل دیگران را از خود دور نکنید. حتی اگر این را راهی مناسب برای ادامه کار می بینید، همه افراد مانند هم نیستند. سعی کنید صبر و انعطاف داشته باشید تا روابط خود را حتی بیشتر تقویت کنید.

کسانی که مخلوط کننده هستند

اگر روش غذا خوردن شما همراه با مخلوط کردن باشد، نوعی از افرادی هستید که تمام غذاهای خود را با هم مخلوط می کنید و در هر لقمه کمی از همه چیز می گیرید.

شما یک فرد قوی هستید و احساس می کنید قادر به انجام دادن چیزهای زیادی هستید. در محل کار، روسای شما عاشق این هستند که شما حاضر باشید مسئولیت زیادی را به عهده بگیرید و شما به عنوان یک فرد محبت آمیز و صمیمانه، روابط سالمی دارید که نمی ترسید وقت خود را برای همه افراد مهم زندگی خود اختصاص دهید.

با این اوصاف، شما بعضی اوقات می توانید بیش از حد تعهد دهید. ممکن است برای شما سخت باشد که بدانید ابتدا باید برای کدام کار مقابله کنید. اولویت بندی را تمرین کنید و ممکن است تازه متوجه شوید که سخت کوشی شما در زندگی بسیار نتیجه می دهد.

کسانی که آماده کننده هستند

اگر شما آماده کننده باشید، نوعی از افرادی هستید که قبل از شروع غذا خوردن، همه غذاهای خود را به لقمه های قابل کنترل تقسیم می کنید.

شما مظهر یک فرد آینده نگر هستید. شما همیشه در حال بررسی این هستید که چگونه یک حرکت منجر به حرکت دیگری می شود. در محل کار، شما دائماً رویای بزرگی دارید و سخت تلاش می کنید تا از نردبان موفقیت بالا بروید. در روابط، شما دوست دارید که از قبل خیلی قرار بگذارید و همیشه در جستجوی یک همسر با اهداف بلند مدت هستید.

مراقب باشید که برنامه ریزی شما را از لذت بردن از لحظه فعلی باز ندارد. برای لذت بردن از جایی که اکنون هستید، وقت بگذارید. اگر در هر مرحله از راه خود لذت ببرید برنامه ریزی آینده شما بسیار بیشتر خواهد شد.

کسانی که انتخاب کننده هستند

اگر شما یک انتخاب کننده هستید، درخواست های بسیار خاصی برای غذای خود دارید. هنگام صرف غذا، تعداد زیادی سوال و تعیینات برای سرو دارید.

شما فردی هستید که وقتی در منطقه راحتی خود هستید، رشد می کند. شما این احساس گرم را در کنار دوست داشتن سال های دور و چیزهای نوستالژیک دوست دارید. شما کارها و وظایفی را که می دانید چگونه است ترجیح می دهید اما شما همچنین فردی کنجکاو هستید. شما از پرسیدن سوال نمی ترسید و عطش واقعی برای دانش دارید.

داشتن آنچه دوست دارید هیچ مسئله ای ندارد اما فشار آوردن به خودتان برای کمی ماجراجویی بیشتر ممکن است فقط چیزهایی درباره شما را آشکار کند که هرگز انتظار آن را نداشتید. هرگز نترسید از امتحان چیزهای جدید.

کسانی که هرگز غذای خود را با دیگران تقسیم نمی کنند

همه ما می دانیم که هنگام صرف غذا با افراد دیگر معمولاً توصیه می شود غذای خود را از روی ادب به اشتراک بگذاریم. با این حال، وقتی شخصی نمی خواهد این کار را انجام دهد، دیگران فکر می کنند او خودخواه است. یک فردی که اهل قضاوت نیست ممکن است فکر کند که شما استقلال و فردیت خود را دقیقاً دوست دارید و نمی خواهید غذای خود را به اشتراک بگذارید فقط به دلیل اینکه این کار مودبانه است. شما به سادگی یک غذای اصلی را برای خود سفارش می دهید و نمی خواهید آن را با کسی به اشتراک بگذارید.

غذا همیشه می تواند مردم را دور هم جمع کند اما نحوه خوردن آن غذا می تواند گویای چیزهایی باشد که ما را از هم متمایز می کند.

شما کدام یک از افراد بالا هستید و آیا نتایج تان منفی است؟ کدام یک از عادت های غذایی شما را به بهترین وجه توصیف می کند و آیا خصوصیات شخصیتی معرفی شده با شخصیت شما سازگار است؟ لطفا نظر خود را در بخش نظرات به ما بگویید.

منبع:

littlethings

brightside

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: هفت گنج
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137038

به "چگونه از روش غذا خوردن دیگران پی به شخصیت شان ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از روش غذا خوردن دیگران پی به شخصیت شان ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید