رندر گوشی هوآوی پی30 - Huwaei P30 از دوربین سه گانه و جک هدفون آن پرده برداشت

به گزارش مجله سرگرمی، انتشار رندرهای گوشی جدید هوآوی، هوآوی پی30 - Huwaei P30 در فضای مجازی اطلاعات تازه ای از این تلفن هوشمند به ما می دهند.

رندر گوشی هوآوی پی30 - Huwaei P30 از دوربین سه گانه و جک هدفون آن پرده برداشت

به گزارش خبرنگار ، با رسیدن سال 2019 محصولات جدیدی از سوی شرکت های مختلف در حال آماده سازی برای معرفی، رونمایی و عرضه هستند. در این بین فردی با نام Steve Hemmerstoffer به سراغ پرچمدار جدید هوآوی رفته و رندر هایی از آن را در دنیای مجازی منتشر نموده است. این فرد قبلاً نیز تصاویری از طراحی محصولاتی مانند نوکیا 9 PureView, و گلکسی اس10 پلاس - Galaxy S10 Plus منتشر نموده بود. Steve Hemmerstoffer سراغ گوشی هوآوی پی 30 - Huawei P30 رفته و حالا رندر های این دستگاه در فضای مجازی دست به دست می چرخند.

این رندر تغییراتی در طراحی این دستگاه به ما نشان می دهد. حاشیه های پایینی این گوشی هوشمند تا حد ممکن کم شده است. این قسمت محل قرار گیری حسگر اثر انگشت بود که این کوچک شدن حاشیه برای قسمت بالایی نیز رخ داده است. در بخش بالایی، قسمت دارای بریدگی نمایشگر، کوچک تر شده است. مسئله کوچک تر شدن حاشیه ها به طراحان اجازه داده که اندازه نمایشگر را تا 6 اینچ افزایش دهند.

اما اگر نگاهی به پشت دستگاه کنیم، شاهد تغییراتی بهتری خواهیم بود. در این قسمت گوشی هوآوی پی 30 یک دوربین سه گانه قرار گرفته است. این دوربین به صورت عمودی طراحی شده و در قسمت بالایی گوشی قرار گرفته است. آن طور که معلوم است دوربین اصلی 40 مگاپیکسل است و دو دوربین دیگر که به ترتیب 20 و 5 مگاپیکسلی هستند، برای یاری به دوربین اصلی طراحی شده اند. دوربین 20 مگاپیکسلی نقش لنز واید و دوربین 5 مگاپیکسلی نقش لنز تله را بر عهده دارد.

تغییرات دیگری نیز در این رندر مشهود است که از جمله این تغییرات می توان به فلاش ال ای دی دوگانه اشاره نمود. این فلش به صورت دایره ای نیست. از تغییرات دیگر می توان به بازگشت درگاه 3.5 میلی متری هدفون اشاره نمود. مکان این درگاه در پایین دستگاه، کنار پورت شارژ است. حسگر اثر انگشت نیز درون نمایشگر طراحی شده است.

برای روز معرفی این تلفن هوشمند هوآوی هنوز حدس و گمان هایی زده می گردد اما باید این اتفاق در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل رخ دهد. هوآوی پی 30 همراه پی 30 پرو و پی 30 لایت رونمایی خواهد شد. البته ممکن است رونمایی از این سه محصول در همایش جهانی MWC 2019 در ماه فوریه انجام گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9739

به "رندر گوشی هوآوی پی30 - Huwaei P30 از دوربین سه گانه و جک هدفون آن پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر گوشی هوآوی پی30 - Huwaei P30 از دوربین سه گانه و جک هدفون آن پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید